FAQ: VERZENDING

ER ONTBREEKT IETS IN DE VERPAKKING, WAT MOET U DOEN?

Heel vervelend als uw Louverdrape product niet compleet is. Stuurt u ons een omschrijving met hetgeen incompleet is het liefst aangevuld met foto’s zodat wij onze constatering kunnen doen. Dan kunnen wij de benodigde onderdelen nasturen. Uw omschrijving kunt u mailen aan info@louverdrape.nl

KUNNEN DE GOEDEREN OP EEN ANDER ADRES WORDEN AFGELEVERD?

Ja, als u dit tijdig aangeeft voordat de goederen het magazijn hebben verlaten. Zodra de goederen uit het magazijn zijn, zijn deze ook daadwerkelijk onderweg naar hun bestemming.

KUNNEN DE GOEDEREN WORDEN AFGELEVERD?

Ja, als u tijdens het bestelproces heeft gekozen de producten bij u te laten afleveren is dat mogelijk. Voor het afleveren wordt -order afhankelijk- een vaste prijs gerekend welke op de vrijblijvende aanbieding vermeld staat.

KAN IK MIJN ORDER AFHALEN?

Ja, als u tijdens het bestelproces heeft gekozen de producten bij ons af te halen is dit mogelijk na ontvangst van een afhaalverzoek. De order is af te halen op het hoofdkantoor op de Weesperzijde 128-129 / 1091 ER te Amsterdam. Voor de actuele openingstijden verwijzen wij u graag door naar onze contactpagina.

WANNEER IS MIJN PRODUCT KLAAR?

Zodra de order uit de fabricage komt en de stickers op de pakketten geplakt zijn ontvangt u van ons een aflever-, afhaal- of plaatsingsverzoek. Wij leveren de producten binnen 24 werkuren uit, nadat u de opdracht tot uitleveren heeft gegeven.

De producten komen -door de bank genomen- ongeveer na 2 / 2,5 weken uit productie, dit is geheel order- en periode afhankelijk. Kort na het zomer- en kerstverlof is het extreem druk. U kunt u bij ons altijd na bestelling laten informeren over de planning.

WAT IS DE LEVERTIJD?

Shakespeare: ‘Too swift arives as tardy as too slow’; Te haastig komt even laat aan als te langzaam. Qua levertijden zijn wij met 2 / 2,5 week misschien niet de snelste, maar bij de fabricage wordt extreem secuur gewerkt om fouten te voorkomen. Dit alles om de topkwaliteit te garanderen en de foutmarge laag tot nihil te houden. Liever langzamer en foutloos, dan snel met kans op fouten.

Bepaalde producten worden ook handmatig geassembleerd wat weliswaar de snelheid niet ten goede komt, maar daarentegen de afwerking en kwaliteit weer wel. In sommige gevallen kunnen wij een spoedaanvraag sneller in behandeling nemen, hier kunnen kosten aan verbonden zijn.

Houdt u er rekening mee dat op speciale projecten -denkende aan het spuiten in RAL of het digitaal bedrukken- de levertijd iets toeneemt. U kunt u bij ons altijd na bestelling laten informeren over de planning.