FAQ

WAT MOET IK DOEN ALS ER BIJ LEVERING BESCHADIGING IS GECONSTATEERD?

Het is belangrijk dat u de goederen die u ontvangt direct controleert op schade voordat u de vrachtbon aftekent bij de vervoerder. Als de goederen beschadigd zijn is het van belang dat u de goederen niet accepteert en door de vervoerder mee retour laat gaan.

Het is belangrijk -ook als bovenstaande een gepasseerd station is- zo snel mogelijk ons op de hoogte te brengen van de schade. Foto’s spreken daarin soms boekdelen! De info kunt u mailen naar: info@louverdrape.nl

WAT IS DE GARANTIE OP EEN LOUVERDRAPE PRODUCT?

Per productgroep en type is dit anders. Gemakshalve kunt u uitgaan van 2 jaar, maar dit is zeker niet voor alle producten zo. Als voorbeeld heeft de productgroep verticale lamellen, manueel bediend, 5 jaar garantie en de antibacteriële bestrijding van de antibacteriële lamellen zelfs 10 jaar. De garantie bepalingen en toegevoegde verkoopsvoorwaarde kunt u vinden achterin de pdf brochure van elke productgroep te vinden op de productenpagina’s.

WAT MOET IK DOEN ALS IK EEN KLACHT HEB?

U kunt een email sturen naar: info@louverdrape.nl met onderstaande gegevens:
• Omschrijving van uw klacht, gebruik eventueel foto’s.
• Ordernummer om aan te tonen dat het een Louverdrape product is.
• Uw contactgegevens

WAAR KAN IK DE ALGEMENE VOORWAARDEN INZIEN?

U kunt de algemene voorwaarde hier bekijken. De garantie bepalingen en toegevoegde verkoopsvoorwaarde kunt u vinden achterin de pdf brochure van elke productgroep te vinden op de productenpagina’s.

HOE LANG GAAT EEN LOUVERDRAPE MEE? WAT IS DE LEVENSDUUR?

“Als u kon weten, wat wij niet weten, dan had u in onze schoenen moeten staan wetend te denken te weten wat wij niet weten”. Kort gezegd: “Dat weet niemand”. De levensduur bepaald u. Hoe u met het product omgaat, of u er onderhoud aan pleegt en of u het product zo nu en dan schoonmaakt. Voor een topkwaliteit zorgen wij!

Wel kunnen wij u meegeven dat de praktijk leert dat Louverdrape producten een lange levensduur hebben. Het zal eerder zijn dat u eens iets nieuws in huis wilt dan dat het product gebreken vertoond. Iets wat wij vaak horen van onze klanten.

Voorbeeld van Mw. Anssems ‘Vele jaren heb ik, de toen nog stoffen lamellen, met veel plezier kunnen gebruiken. Daarna hebben jullie ze vervangen door kunststof lamellen, die ik heden ten dage nog dagelijks gebruik.‘

WAARMEE KAN IK EEN LOUVERDRAPE PRODUCT SCHOONMAKEN?

Ieder product heeft zijn eigen manier van schoonmaken. Daarnaast heeft de gekozen kleurenreferentie vaak ook nog invloed op de manier van schoonmaken. Wij adviseren u alvorens de schoonmaak te starten het stalenboek op onze site in te zien. In het stalenboek kunt u uw referentie opvragen waarmee de mogelijke schoonmaak methodes worden getoond. Twijfelt u of komt u er niet uit? U kunt gerust contact met ons opnemen.